martes, 21 de diciembre de 2010

XXXa Pujada a la Seu Vella

Un altre any a Lleida, aquesta vegada no hem corregut a -6º, cosa que s´agraeix!!!! Amb una temperatura mes que acceptable per ser Lleida ( 9º), de nou intentavem fer un bon paper en aquesta prestigiosa cursa, en la que els llocs d´honor solen estar bastant cars.

Aquest any es variava una mica el circuit: Es feia en sentit contrari, s´allargava 100m i no s´arrivaba fins dalt de tot de la Seu ja que feien obres, ens quedavem a l´esplanada de pedres.

La sortida ha sigut molt rapida, moltes ganes de correr, ajuda molt que es baixada....., despres 3 km a 3´10´´ i un canvi de ritme del que a posteriori seria el guanyador de la cursa la va destroçar del tot.

Massa ritme per mi, vaig intentar enganxar-me a Ivan Espilez, l´unic capaç de fer front als primers,a l´armada marroquí, però no va poder ser, encara estic massa pesat, tinc força, pero em sobra lastre, i vaig acabar rebentant.

Vaig pagar l´excès d´aquests 5 primers km´s i al km 8 em van agafar per darrera 2 corredors amb els que ens jugariem el 6é lloc a la pujada final. El coneixement del recorregut em va ajudar i patint molt vaig arribar 6é, encara que, ja , fora dels llocs d´honor......

Bé, hauré de millorar i afinar,correr amb 70kg encara em pesa, mental i fisicament, haig d´afinar sense perdre força..........no se com ho faré, però ho faré!

No hay comentarios: