jueves, 20 de octubre de 2011

Temporada 2011-12: Estreno victorios!!! I Cursa Solidaria per la salut mental

"Una sortida fulgurant del noi de la barba, o soc jo que surto lent??....encara vaig trigar algun km en agafar-lo......"


Amb aquesta cursa de 5km i pico......... com deien a l´organització. Començo aquesta temporada 2011/2012 on l´objectiu com cada any es NO LESIONAR-ME!!!!.



Busco curses curtes, on poder agafar ritme de competició, i a mes a mes amb aquesta cursa retornava a casa meva, al parc i els carrers que m´ha vist creixer els primers anys de la meva vida, abans de l´exili a Reus.

Doncs en un circuit prou planer, amb una sortida molt rapida, fins i tot massa d´alguns competidors: al final vaig aconseguir la 1ª victoria de l´any.




Com anecdota, dir que els que anavem al caddevant al km 2 (el noi de la barba)y (jo), ens vam perdre en un carrer al km2, +o-Ell va seguir recte y yo vaig fer mitja volta en sentir la sirena de la GUB, el noi de la barba va apareixer una altre vegada devant meu, pero enlloc de 1r i 2on vam apareixer 12é i 13é,va tocar remontar (estic content de la meva reacció en veure que m´havia perdut, no em vaig ansiar, em va agafar el somriure i vaig decidir que apretaria tot el que poguès, pero sense enfadar-me ni lamentar-me, aquestes coses passen................. va ser un bon al.licient per apretar els cargols.Em va anar be, perque vaig poder aconseguir la 1era posició. No se quin temps vaig fer, perque entre perdrem i tornar enrere............

Mise per la seva part va fer 4a, malgrat que només hi havia trofeu pel primer classificat.




Una cursa nostalgica i solidaria .



"Un bonic trofeig fet a mà per www.esclat.info , representant una cadena d´ADN"


33 anys despres recollia un trofeu al parc que em va veure creixer, i fer les primeres passes!!!!

No hay comentarios: