sábado, 26 de septiembre de 2009

Descansi en pau Xavi Novell

Aquesta entrada la faré en català dedicada a un noi, ciclista també com jo i que ha perdut la vida aquesta setmana. Molt desconectat del mon entre setmana, el primer que em van dir en arribar de nou a Reus va ser que l´havien atropellat, i malgrat no coneixe´l gairebé gens, em va frapar.

No puc gaire cosa d´ell, nomès que semblava un noi amb molta empenta i molt estimat pel que he pogut veure. Espero que fos feliç en vida.

Suposo que una miqueta tots ens em vist a la seva pell i potser alguns mes a prop i tot. Es un risc i la vida sempre es trenca quan menys t´ho esperes. Espero que no patis i que allà on sigui estigui be. Jo pregaré per ell i de pas per tots aquells qui conec, perque estiguin bé.

Descansi en pau.

No hay comentarios: