jueves, 31 de enero de 2013

10km RACC..... com a La Seu Vella

I per què com a La Seu Vella de Lleida? Doncs, perquè vaig quedar a la mateixa posició!!! Desprès de molts anys anant a Lleida a la carismatica Pujada a la Seu Vella, havia decidit, previa invitació.... anar a correr al Circuit de Montmeló ( que també em feia gràcia!!)...

Dues voltes al circuit (bastant sinuos.......) i molt de nivell. La carrera va durar per mi 1,5km, que va ser la distancia que vaig aguantar als 3 primers.... fins a la primera pujada. Després agafar aire i veure com em passaven 3 que anaven a per la de 5km´s i un parell més que serien 4t i 5é respectivament.

Cap opció de podium i una sensació de impotència davant el ritme dels 3 primers classificats: Un noi marroquí que no coneixia El Mehdi....., Pol Guillen i Roger Roca.

M´en vaig amb la sensació d´haver corregut sol, amb 4000 persones....... Un temps pitjor del que esperava, i qudant-me en terra de ningú. Sempre passa el mateix per aquestes dates, sigui a Montmelo o a Lleida.........

No hay comentarios: