jueves, 31 de enero de 2013

SAN SILVESTRE TARRAGONA 2012: VENCEDOR!! ( per normativa....)

                                                     " 2011 Reus, 2012....................Tarragona!!!"

 

La veritat és que correr el dia 31 de Desembre per la tarda s´em dona be..... Serà perque estic despert o motivat, no se!!

"Amb la Marta Camps, guanyadora femenina"
La qúestió és que l´any passat vaig guanyar la meva primera San Silvestre a REUS (en tinc un gran record...) i aquest any he guanyat a Tarragona..... bé, de fet, esportivament vaig perdre a l´sprint contra en Nasser Ouklafen, però legalment l´organització, que no pas jo!!!!, va desqüalificar en Nasser perquè corria amb el dorsal d´un altre noi!! Greu error!!!

La cursa tenia l´alicient de correr amb en Peio, que cada dia es mes ràpid i em fa il.lusió coincidir amb ell a les curses, xerrar una estona i riure un munt ( siempre despues, que antes casi ni vemos....jejejejeje!!!!!), a mes, sabia que estaria amb els primers, te molta classe, només li falta temps que no té.... i uns quants detallets.....como hacer PESAS!!!!!!)

La cursa va sortir lenta, tàctica, fins que en Raul Gomez ( que no tinc el plaer de coneixer...m´han dit que es triatleta, NO COM JO!!!!!!) va canviar al km 2´5 +o-...... S´en va anar a per ell en Nasser, jo darrera i en Pedro Ortega.....crec que ningú més, crec....

"Aquí canviava en Nasser..."
A l´espigó: vent de cara.... i "tira tu que a mi me da la risa....."... Total que enganxen en Peio amb en Ferran de Torres ( enhorabona pel seu 2n Lloc a la Marató de Tarragona, IMPRESSIONANT, quina classe!!!!) En Peio, que es posa al costat meu i em venen ganes de dir-li que apreti.... mai se sap.... però al final no li dic res ( em va fer il.lusió correr al seu costat!!!!)
A partir d´aqui:TACTICA..... canvio el ritme uns 300m de vent en contra a fondo, gir i vent a favor, a cara perro, aqui ja no es pot amagar ningú, ho haig de fer així.....

"A fondo amb el vent a favor.....SI, les llums son del meu barret!!!"
A l´ultim gir en Nasser torna a canviar i es despenja en Pedro. Jo aguanto, amb molt de patiment, però se que el vent pica lateral i si no em deixa, al final pararà... efectivament.

Els ultims 600m son tactics, i potser erronis per la meva banda, vaig especular amb l´sprint ( no soc dolent) però en Nasser va ser més rapid!! Per poquet, quina rabia!!!............

En realitat els premis van ser per mi, encara que reconec que m´hagués agradat guanyar també l´sprint......bé, però la normativa és la que és, i sempre és la mateixa....... RESULTATS En Peio 5é, no gaire lluny, a la distancia que et dona el tenir una mica mes de temps per entrenar.......... 
"Con PEIO, somos los mejores,no?...jejeje"

No hay comentarios: