jueves, 17 de enero de 2013

2º(Lleida)-6º(Cerdanyola)-2º(Valls) Quien dice que ganar es fàcil?


"Un dia alegre, con muy buena compañia"
Se me acumulaban las semanas de competición sin actualizar el blog, por lo que me veo obligado a fusionar tres carreras en una misma entrada: VILANOVA DE LA BARCA-5 MILLES NOCTURNES DE CERDANYOLA i 24é CROSS DE VALLS.

Vilanova de la Barca, iba por amistad a una compañera y de paso pasar el dia, no se trata de una carrera "puntera en el calendario catalàn o en el mio, però no hay que fiarse..........
la carrera no es espectacular en cuanto a recorrido y organización, esta bien.

RECORRIDO: 2 vueltas de 5km casi todas por pista, con bastante barro debido a las lluvias y una subidita de 500m suaves que no afectó al desarrollo de la carrera.... Por que se decidió en el llano...

Como siempre digo, no hay carreras faciles ni dificiles, sino rivales y tacticas faciles o dificiles.... en este caso se juntaron un chaval que promete como es Ricard Pastó y un veterano que cada dia va mas rapido como es el simpatico Sancho Ayala, ya ves dos corredores rapidos en una carrera donde no habia nada en juego.........  RESULTADOS

El resultado fue Pastó, Ninu, Ayala en una carrera que me dejo un sabor de boca extraño, dado que no tuve capacidad de respuesta al ataque de pastó en el km 5,5 y Ayala que se quedó en un par de curvas con barro, mas por tecnica que por fuerza..... Una sabor agridulce que se vió compensado con la comida de despues en casa de Laura donde nos lo pasamos d´allò més bé.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dues setmanes desprès anava a les 5 milles nocturnes de Cerdanyola del Vallès on ja preveia que seria una cursa dura donat que hi habia €......... però no ho va ser perque em vaig quedar a les primeres de canvi.
RECORREGUT: 2 voltes diferents, nocturnes amb molt de públic animant i pujades i baixades que la fan molt atractiva i molt facil de trencar

La cursa, per mi, no va tenir gaire historia, es va sortir rapidissim i al km 1 es va produir un canvi de ritme que em va deixar tallat amb un altre noi, a 25m del grup dels 5 primers, vaig enllaçar al km 3, per quedar-me al km 3,1, jejeje!!! Desprès d´un altre canvi del guanyador El Jaafari.
Finalment 6é classificat, massa lluny del 5é......... I un vidre trencat del cotxe.... Sensacions extranyes i mentalització que haig de millorar mooooolt!!!!
Aqui esta la classificació, massa lluny dels primers!

"Una cursa molt distreta,6é, però una tarda estranyament sosa de cursa......"
--------------------------------------------------------------------------------------------------
I Finalment el 24é Cross de Valls, amb un circuit mes pla i.............. be, un cross. Un dia en el que vaig trobar bones cames i vaig decidir trencar la carrera jo mateix, amb una bona tactica jugant amb el vent, però amb un mal rival com va ser Xavier Queral Forcadell, que va jugar les seves cartes i va ensenyar-me el seu as a  la maniga a la darrera volta, desprès d´utilitzar molt intel.ligentment el rebuf.Va canviar bruscament el ritme al darrer tomb, encara que vaig aconseguir enganxar-me vaig tenir un moment de feblessa i això es va traduir en 7 segons insalvables. La veritat es que no sabia a qui portava darrera, si ho arribo a saber potser hagès fet una penultima volta diferent, encara que potser el resultat haguès estat el mateix:2on!!!  

"Lo mejor de la carrera, compartir el dia y la comida con Peio y su familia, lo demas....secundario"
En aquesta ocasió estic content de la cursa que vaig fer, seria concentrada i gairebé exitosa!!

No hay comentarios: