viernes, 8 de agosto de 2008

Heridas de guerra

En estos dias de reposo físico, estaba pasando la Iteuve personal para comprobar que todo esté a punto la temporada que viene, y echandome un vistazo me he dado cuenta de que no tengo muchas muescas en mi cuerpo (a Dios doy gracias!!!!), de hecho, producidas por accidentes deportivos solo me han quedado 2 marcas visibles:

"Esta me la hice con mi primera bici, una "Montesa", con 14 o 15 años, y me pusieron 12 puntos"





"Y, esta, corriendo un raid con Juanky. Me caí de la manera mas tonta y dolorosa: parado porque nos habiamos perdido, no salió el pedal....y patapam!!! contra la unica piedra afilada del camino!!!!"




Gracias a Dios el único accidente grave que he tenido fue al ser embestido por un coche en Vilafortuny (Salou): 1 mes con la pierna tiesa, pero no rota!!!!! Un poco de hielo, una buena muslera, molestias para toda la vida...y a correr!!!!!!
Ala!!! Os animo a que os conteis las cicatrices, a ver si estais en el lado de los "Protegidos" o en el de los "Villanos"!!!!!!

5 comentarios:

b. dijo...

Jajajaja!!! Molt bo!!! Jo en tinc unes quantes... Algunas amb formes si més no curioses.

Per què fer-se tatuatges? Al menys, les cicatrius tenen història! Al meu cas, i encara que sembli mentida, a vàries els hi tinc molt de carinyo; em porten bons records. Però tampoc cal marcar cada moment amb una cicatriu, eh??? :-D

Una xifra aproximada?: 8.

Mentre no sigui res greu i ho podem explicar...

Salut!!!

ninu dijo...

Carai, ja gaire be com Stallone!!!!!!!!!

Depen de com sigui la cicatriu, fins i tot et pots fer una mica la xulilla!!!!!!

Salutacions!!!!

b. dijo...

No creguis!!! Com a molt, em podré fer la "pupas".

Salut!

:-D

Wepen's dijo...

Jo també en tinc una que me la vaig fer en un Raid amb el Junaky, i també de la manera més tonta, la meva te forma de sonrriure sota la rotula, i com que estavem perduts per siurana quan va arrivar el metge ja havien passat tantes hores que ja no va voler cossir,
Serà que Juanky tiene algo especial?
A part d'aquesta en tinc alguna que altre més, 6 o 7 aprox.

b. dijo...

Óndia, Josep Enric!!

Una ròtula que somriu. Això sí que és original... Jo tinc un boomerang; i ja veurem quina forma agafa la que està en ple procés. :-D

Quines grilladures, xec!