domingo, 8 de junio de 2008

Campionat de Catalunya Master 30: No finisher.

Tal com sona: No finisher. Existeix una regla desconeguda per mi fins al moment a les carreres de Master 30 i Elit suposo també....., que diu que: en una cursa de voltes, els grups que portin mes de 5 minuts de retard de cap de cursa: AL CARRER!!!!!

I així va ser. La cursa va sortir tranquila a l´alt de les ventoses, jo no anava gaire ben col.locat i això es un error, perque encara i anar tots junts, anava asfixiadillo...., a falta de 3 km per coronar, es va fotre palo.... i resultat: si vas asfixiat i mal col.locat, el que no pots pretendre es remontar, al contrari, et quedes mes i ja no tens cap possibilitat de agafar un grup devanter, a no ser que parin.... i com que no va ser així......... a pringar!!!!!!!!!

Es van fer 3 grups, el segon va empalmar, pero el meu( de 14 ciclistes), no! Així que, mes o menys rapid quan estavem arriban a meta, en van anunciar per megafonia que estavem eliminats, davant la sorpresa de tots.

Classificació final Master 30. Vam sortir 63 ciclistes

Haig de dir, que en part la culpa també la tinc jo, perque malgrat s´anava rapid, potser hagués pogut fer una mica mes el gest de donar mes ritme al grup, per això també entono el MEA CULPA.



De totes maneres, em vaig veure fora de forma en comparació als altres competidors, per això, a la segona volta que vam fer fora de cursa, vaig fer un recte cap a Alcover, fent un magnific tras cotxe amb Mise, vaig patir mes fent el tras cotxe que a la cursa!!!!!!!!!

En resum: Haig d´entrenar mooooolt mes per estar a l´alçada d´aquestes curses, ho només corren 60 o 70. Pero bons.....

El peloton de los eliminados, aunque despues de ver que solo hubieron 26 finishers, hoy tampoco me siento tan malo.........o si?

No hay comentarios: