viernes, 24 de octubre de 2008

Slot WRC AC77 (Ferrari módena) Made in Miquel Gubianes

"AC77 FERRARI MODENA WRC"

Us presento el "Ferrari Modena WRC AC77 Special Edition", que competirà al proper Campionat de Espanya de Escalextric que es celebrarà el proper 1 de Novembre a Igualada.

Su creador no es otro que una de las nuevas adquisiciones del AC77, el inquieto y siempre sorprendente Miquel Gubianes!!!!!!!!!

Ya se le conocía por su carisma encima de la bicicleta, y este año ha sido abanderado del AC77 en gran cantidad de marchas y pruebas de larga distancia. Pero la versant que desconeixia era la dels campionats de Slot, i molt menys que pugués arribar a ser el creador del PRIMER COTXE OFICIAL de L´AC77.......!!!!!

GRACIES i ENHORABONA MIQUEL!!!!!!!!!!!!!!

P.D: Amb aquest disseny ja ets guanyador al nostre cor.........................pero si guanya la cursa sera la repera.........fast chechu fast!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sense cap mena de dubte aquesta es la creació mes histrionica del AC77, el seu creador: MIQUEL GUBIANES

3 comentarios:

Miquel Gubianas dijo...

jajaja, no hi ha com motivar-se!
ara estic buscant pilot, jo corro en una altra categoria (Grup A) però si la cosa em cuadra tindrem un autèntic primera espasa al volant del ac-mobile.

per cert, detallets: dorsal 72, és que em sobren 5 anys! l'emblema dels Dream Theater a la porta, com no... i la bandera de japón al sostre per si de cas algun rival es posa tonto!

salut!

Wepen's dijo...

Quina màquina, i que currada, que vaigi molt be en les competis.

van krujem dijo...

joder que caña estara trucado como las derbi variant, jajaj bueno ya tengo red en casa y me ire pasando a ver que me cuentas, veo que estas liado con el rodillo , que calvario tio, yo tengo uno de rulos y asi no me agobio tanto, suerte el dia 1 que no se funda , un saludo y tope!!!

PD . CADA DIA ME MOLA MAS LA FOTO DE LA CABEZERA