martes, 16 de diciembre de 2008

Pujada a la Seu Vella 2008



"Proa llegando al final, ultimamente corre con Mp3, no se yo si eso le va muy bien......."
Este Domingo, Mise, Proa y Rafa y el que escribe, fuimos a correr la Pujada a La Seu Vella de Lleida. De hecho, yo no corrí porque estoy lesionado de la rodilla izquierda, así que, como solo me permite, demomento ir en bici, pues me fui a Lleida en bici!!!
El recorrido lo habian variado para mejor, creo yo!! Se salia desde la misma Seu, en bajada, cosa que aprovecho Rafa para salir en la foto......
Por su parte, Proa, no mejoró su registro de años anteriores, 38´, pero hay que decir que hacía mucho,mucho viento y estaba el circuito muy embarrado. Mise, si que mejoró su registro, y se quedo en 51´14´´ una gran mejora respecto al año anterior, decir que este año los esta mejorando todos, se nota que entrena mejor. FELICIDADES A LOS TRES!!!!

Despues Mise,Proa y yo, nos fuimos de compras con tranquilidad y sin ninguna prisa a Unipreus, que gustazo pasear hasta que te duela la cabeza, sin nadie que te meta prisas!! No hay nada como entenderse!!!!!


"Evidentemente la foto de Mise, no es de La Seu, però com es Miercoles y no tengo otra, pues pongo esta de la ultima vez que fuimos a entrenar juntos"

4 comentarios:

Oriol Figuerola dijo...

Weno home, si el Juanky vol anar amb l'MP3 que hi vagi, si s'ho pren com a entreno no passa res per no estar tan concentrat. I en quant a Mise, es l'exemple que la constancia et porta a millorar cada vegada més en els esports de fons, que segueixi així i anirà fent salts de qualitat.

Salutacions!!

robert mayoral dijo...

té molt bona pinta aquesta cursa, per altra banda, crec que córrer amb l'mp3 desconcentra prou de cara als objectius de la cursa...o ho tens molt clar i portes una música molt canyera i d'acord amb el traçat de la cursa, o crec que perjudica més que ajuda----és una opinió!

JORDI RUBIO COMPTE dijo...

La meva opinió és...
que jo avui he fet el meu primer entreno nocturn. Unes sfixiants sèries a la carretera de Castellvell.
I sobre l'MP3, doncs home, si no ha de guanyar, que disfruti!

ninu dijo...

Uri- Lo de l´Mp3 es només una opinió, no una critica. Li transmetre les teus anims a Mise, ara ja esta començant a fer entrenos C3POR2D2....
-Hola Robert!! En part tens raó, pero si no tens grans objectius en aquella cursa..... doncs suposo que es fa mes amena.... no se...

-Jordi:........... ja em trucaras