lunes, 1 de diciembre de 2008

Mitja marató de Tarragona + Audició amb Montserrat Caballé

"En el ultimo Km de la Mitja, me lo dieron de color amarillo......................... el globo!!!!!!Vaya hartón de sufrir!!!!!!"

Esta semana ha sido mas bien curiosa........... Despues del 23-N , afrontaba una semana con dudas, porque tenia que ir a Zaragoza a las clases magistrales que daba Montserrat Caballé en el auditorio de Zaragoza. Las venian, como siempre por mi estado vocal, siempre dubitativo y fuera de control. Al final, como habia pedido fiesta en el trabajo, pues fui...........

No fue mal del todo, porque a pesar de no cantar muy bien(nunca hago bien las cosas a la primera!!!!!!), recibí un consejo de oro de la Caballé, que obviaré porque no creo que a nadie le interese............... Tambien destacar que me felicitó, sin yo esperarlo, Montserrat Martí (hija de la Caballé). Mira por donde le gusto mucho mi voz, al igual que al tenor Luis Lima, que insistió con mucha pasión y en varios momentos de la tarde en que me dedicara con mas ahinco a cantar,ya que textualmente:"Nunca había escuchado un volumen así en teatro"**

**Suelo huir de las adulaciones gratuitas y de los "que bueno eres!!!", porque no suelen ser ciertos....... aunque en esta ocasión y viniendo de 2 personas inconexas y aún habiendo yo cantado bastante mal...... pues........ lo acepté....aunque siempre con reservas, porque por muy buena voz que uno tenga, hacen falta muchas mas cosas para cantar bien, entre ellas: PRACTICA , TECNICA y Control de los nervios........!!!!!!!!!

Ay!!!!.... si ellos supieran..... supongo que dirian: Pero a ti que te pasa!!!!!!!!!!!!

Gracias a la simpatica y atractiva Montserrat Martí, puede que pueda audicionar con Carles Caballé............ ya veremos....!!!!!

Deportivamente hablando, el domingo fui a correr la Mitja de Tarragona, con un nivel medio muy alto, la cabeza de carrera no estuvo nunca a mi alcance, hubiera sido un suicidio, así que decidí, jugar la carta del ritmo...... siempre acompañado de Jorge de Andres y en la segunda mitad de Xavi Sahuquillo. El grupo principal muy compacto, como indica la clasificación....... y nosotros hasta el km 12 +o- a unos 50seg... hasta que MrAcido Lactico hizo efecto!!!


"Con mis dos compañeros de carrera,Jorge de Andres Sanchez y Xavi Sahuquillo, y que al final me rebentaron........ como un globo!!!!"

En cuanto al registro, como solo corro 1 media al año, un poco triste, lo se!!!!. Pues rebajar los tiempos respecto al año anterior,es mas sencillo. Este año 1H13´21´´, 2min20´menos que en 2007 hay que seguir mejorando!!!!!!!


Agradecimiento especial a Mise, Jordi, Proa y Oscar que estuvieron animandome y haciendo fotos toda la media, a pesar de los impedimentos de la organización porque iban en bici!!!!!!!!!!

Tambien destacar el tiempo de mi hermano,que vino especialmente de Lugo y que pulverizo su registro, dejandolo en 1H24´11´´, y eso que esta gordito, él si que es un maquina!!!!!!!!!!!

6 comentarios:

Biel dijo...

Hola Jordi.

Estic flipat amb aquest resultat ala Mitja de Tgn!!
Quin tiempassuuuu!!!

Felicitats, tu sí que estàs fet un màquina!!!


Salut!

Oriol Figuerola dijo...

Joder Ninu!!

Et diuen que tens bona veu per cantar, i a més persones més que qualificades, a més et casques un bon temps a la Mitja, rebaixant el de l'any anterior...... que més vols!!?? Es que l'entrada del blog no m'ha semblat massa optimista, i crec que és per estar content. No siguis tan exigent, que els excessos son dolents

b. dijo...

Molt bé, Ninu... i no és piloteig!

Segur que aquest consell de la Caballé t'empenyarà cap on tu t'ho proposis.

Tens gent propera que t'apoia en tot el que fas, i això també és molt important! ;-)

Endavant, sempre endavant!

ninu dijo...

Hola Biel!! Gracies per deixar-me un comentari!!! Acepto la teva felicitació, pero com comentem sempre que ens veiem, i tu ho saps be, en la millora influeix molt el temps i el tipus de vida que portis,oi? Tampoc no es un temps estratosferic, quan baixi de 1H08´ ja em fare el xulo...je,je.

Hombre Uri!!! No es que sigui poc optimista, es realista. ja saps que per a mi els temps son efimers..... jo valoro les competicions per les posicions, els temps.... bé, sento que es pot millorar....
Lo del cant, em va fer gracia, pero encara haig de audicionar amb Carles Caballé, que es qui mou el cotarro, a veure que diu........

De totes formes no estic descontent, només estic prudent, que de xulos i campions del mon de no res n´hi ha molts: tant a l´esport com a l´opera.......

ninu dijo...

Hola Bea,
Gracies pels anims, esperem que el consell de la Caballé, m´obri una nova visió vocal....... es complicat, pero ho dius be: Endavant, sempre endavant....... amb algun pit-stop!!!

Molt bona reflexió,senzilla, pero molt bona!

Salutacions

Wepen's dijo...

Ets de por, quedar el 16 de 1541, ¿? que més vols? i a 3:29 del primer, que igual cobra i tot per corre!, se autocrític és bo, però tu en fas un grà massa!.
jo crec que si et poses una gorra de nadador millores l'aerodimàmica i l'any que ve segur que guanyes.

Del tema l'opera, donarte ànims, la constància és un grau, i ara ja saben que estàs allí, i quina veu tens, poder , nomès per provar, fes cas al que et va dir la Montserrat Caballé, cantar cap fora, i no cap dins¿? crec que hem vas explicar.
Dels nervis, segur que abans d'una cursa els controles, doncs a una audició igual, potser uns exercicis de relaxació podrien ajudar.

Apa qe m'enrrollo molt.
Ànim, amunt i crits (com deia ma.mare)