jueves, 28 de mayo de 2009

El Barça triplete y yo doblete

"Desde mi cumple que no hacía una transición"



Una vez pasadas todas las contracturas en gemelo, cuadriceps e isquiotibial post-cursa del Corte Inglès. Ayer y despues de descansar sabiamente el martes...... Salí a entrenar con Proa a pie, solo 1h porque la champions le reclamaba. Con el tiempo justo, pero queriendo cumplir como se puede con una continuidad entrenos, pero sin ansiarme y querer recuperar 4 meses en 2 semanas, decidí cojer la bici un rato despues de correr.

1h30´ bien aprovechada, cerca de Reus, por la zona de Castellmoster, para mejorar mi nula capacidad de chispa en repechos......... Tampoco la mejoré.

Sigo con el corazon dividido entre el correr y la bicicleta, así que lo intento combinar lo mejor que puedo, supongo que le pongo mas empeño al correr porque lo domino mas, necesito menos tiempo y no influyen factores mecanicos..... pero me provoca mas lesiones.

"El Baix Camp, mientras el Barça marcaba el primer gol, yo hacía mi ultima serie. Decir que luego me fui para casa a ver el partido, tampoco hay que ser tan margi......... "

4 comentarios:

Wepen's dijo...

Tu ets dels meus, les ultimes Lligues, Champions i el Europeu, estava en bici mentre tothom veia la tela.
Aquesta vegada posava el rentavaixelles, cosa molt més profitosa que veure el Football.

Que no som Margi...., el que pasa és que la resta estan tots equivocats.

ninu dijo...

Home, tampoc tant no??

Vaig veure el final de la primera part i tota la segona!!

No es que no m´agradi..... Pero intento no deixar de fer coses importants per mi per veure un partit.... pero aquesta final de champions s´havia de veure, encara que fos una mica.....

Pero, repeteixo, per un partit normal no deixo de fer altres coses que toquen!! Només, Barçes-Madrid o Finals de Champion, Copa etc,etc.

No soc ULTRA ANTI FUTBOLERO , pero no m´agrada que no existeixi res mes.......

ninu dijo...

A part, no se si ho sabies, pero jo de petit, quan vivia a Bcn, vaig jugar uns mesos de porter amb el Barça.... Fins que vaig venir a viure a Reus. L´entrenador li va dir al meu pare, si volia que em quedés allà a BCN, que podria entrar a la masia. El meu pare va dir que no i no m´ho va dir fins 4 anys despres....... c´est la vie!!
Potser ara no hi hauria el Valdes...... je,je,je!!

Wepen's dijo...

Segur, el Valdes, estaria xupan "banquillo",
jo no soc anti-res, però hem molesta que si ets català has de ser del barça, i sinò no ets res.
Jo sempre dic, que soc del Reus, i qel rival del Reus és el Barça, llavors no puc ser del Barça, Logica pura, un silujismo diyuntivo, (o algo així).

Resumint, el footbal m'aburreix, prefereixo un partit de tennis.