martes, 16 de junio de 2009

Agujetas hasta en el tuetano....

"La pierna derecha, hecha polvo, este problema me acompaña desde hace infinidad de años, ya casi nos hemos hecho amigos....."

La diferencia entre un deportista de elite y un globerillo como yo, a parte de la minutada a su favor, esta en la capacidad de recuperación.

3 dias despues de la Cursa de Capçanes, tengo unas agujetas que me muero y los isquios en Murcia. Alguna cosa hago mal, porque no es normal......... o eso o es que soy un petao de cuidado.

Esta vez despues de la carrera realize mi pauta de descarga, volvi corriendo a buscar a Mise, estiré, por la noche masajes, compex, al dia siguiente un poco de bici suave y un ratito super light corriendo......... pero nada. Personalment creo que debe ser el tener que estar el lunes 8 h en una silla, y eso que me levanto descaradamente mas que nadie, pero ni así...... Bueno ya mejoraré.

Es complicado plantearme la semana, porque no puedo apretar fisicamente y ademas no debo porque el finde que viene tenemos un doblete de los que no hay que abusar: DUATHLON DEL TOURMALET + VERTICAL RUNNING.......... Pero algo de bici tengo que hacer, porque la semana pasada sacrifique los pedales por un buen resultado en Capçanes!!

Tampoco quiero abusar, porque los deberes ya deberían estar hechos, así que, acumularé todas la fuerzas posibles esta semana, y compensaremos mi % fisico con un 120% mental.

5 comentarios:

b. dijo...

Doblet! Doncs, si avui encara no estàs del tot recuperat, jo de tu no forçaria massa aquesta setmana (algun dia de trot suau per l'herba i estiraments potser et vindrien bé). I, tenint en compte el desgast d'aquest cap de setmana, important hidratar-se bé uns dies abans ;-)

Salut i molta sort a tots dos!!!

Ja ens explicareu com ha anat.

ninu dijo...

Hola Bea,

Ni encara que volgués forçar no podria ,tinc les cames tocadetes,tocadetes!!!!

Trot suau es el que fare avui i estiraments tots els dies de la meva vida!!!!

Ja t´explicaré que tal!! A veure si t´animes a competir a peu....

Salutacions cordials.

DAVID FORN dijo...

Bones Jordi!!! Pq m'ubiquis sóc el David que sempre et demana a veure si podem fer monos tri AC77. Si tú ets un globero, els demés que som!!!!!!!! Salut i a recuperar-te.

Wepen's dijo...

Tu pq et penses que et van donar el Vi?
Per les agulletes, tu et fots les 6 ampolles de vi, i quan t'acaba la mona ja no tens agullates ;-))))

Estira, estira, i estira. Al quart dia les agulletes desapareixen, si et duren una setmana, batras el record de dies d'agulletes.

ninu dijo...

Hola David Forn!!! Ara ja et tinc ubicat!! Jo soc globerillo i els demés..... no ho se! JE,jeje!! No soc qui per jutjar els demes, depen de molts factors....je,je!!

Gracies pels anims i ja vaig demanar lo del mono de triatlo, en breu, si tot va bé, em diran si es possible o no......

Josep Enric!! JE,jejeje!!! Ara ho entenc lo del vi!!! Gracies!! Avui es el 4rt dia d´agulletes i contractures als isquios, així que, per si de cas, m´en vaig a VIC a veure a super MARC i potser ho sol.lucionem mes rapid...... per no tornar-me a lesionar!!!!